خانه / علوم انسانی / پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

                نوع فایل:power point قابل ویرایش: ۲۷۹ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: يک سيستم بازاريابي نيز همانند تمامي سيستمها از عناصر مختلفي تشکيل شده است که لازمه حيات, بالندگي و سازندگي آن همکاري کامل بين آنهاست, تا جايي که اين همکاري و حرکت همه جانبه به سوي اهداف متعالي تعيين شده با ايجاد تضايف و هم افزايي بتواند به نحو بهينه و احسن بر محيط پيرامون اثر گذاشته و متقابلا تاثيرات لازم و سازنده را از آن پذيرا باشد و از اين بازخوردها در راستاي تکامل  بهره برداري نمايد.   فهرست مطالب و اسلایدها: فصل اول مفاهيم مديريت بازار  فلسفه هاي مديريت بازاريابي فصل دوم از نظر انواع بازار و محيط بازاريابي انواع بازارها از ديدگاه مختلف انواع بازار اقتصادي عکس العمل ها در محيط بازاريابي فصل  سوم تقسيم بازار و تعيين بازار هدف سير تکاملي تقسيم بازار سه استراتژي تعيين بازار هدف فصل چهارم نيازها و رفتار خريداران فصل پنجم اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش عوامل موثر بر پيش بيني تقاضا مدل …

درباره ی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *